funderinga kring allt.

Alsingevallen gick inte med på att vi bytar lägenhet rakt av så med det andra paret, då det är för många som står i kö. Nu blev jag stressad, kommer vi hitta en lägenhet med hiss alt på första våningen innan jag börjar få rund mage? Jag kan ju inte kånka på både Leo & magen. Men det fixar sig nog, det gör det alltid.

Detta barnet va ju planerat, men jag har funderat på att det kan ju finnas en liiiten chans att det är två? Jag blev helt plötsligt rädd! Det är ju inte två, men jag är rädd för att det ska visa sig det på ul :) Vi blir överlyckliga om där är ett friskt barn, det nöjer vi oss med :)

illamåendet har börjat ge med sig, dvs att det enda jag gör är att gå och äta 24/7 :) Bm, två läkare & familjen tror på en flicka..jag tror på en pojke. Blir lika glad för vilket som! Denna gången ska vi inte ta reda på kön, väldigt spännande tycker vi, hehe. Men jag kommer vara så nyfiken, puuh..jobbigt att vara så nyfiken ;)

Aja, nu ska jag passa på att vila medans lilleman gör det! kram


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!