jag skulle nog aldrig skrivit det här.

Ni vet att igår skrev jag att Leo hade börjat sova hela nätter, tji där fick jag för att jag skrev det. Gud vilken natt vi har haft, han har vaknat ungefär tre gånger och bara vrålskrikit. Vi har ju trott att det kunde vara för att han va hungrig, till sist gjorde vi mat..men då skrek han ändå. Imorse kände jag i munnen på honom, det kan ju vara tänder som är på G. Men nej, nope, nada, non, INGET på G. Aja, har ni tips som vi inte har testat (vi har gjort allt känns det som), så kom gärna med era tips, eller skriv hur ni brukar göra. Men inte för att vara sån, jag tror redan vi har gjort allt det dära.

Kommentarer
Sandra

Jag ropade också hurra i går när Vilja sov en hel natt och trodde såklart att det skulle fortsätta så, men äta har hon velat göra från kl 01 i natt... :)

2011-07-18 10:48:03
URL: http://sandra-vardagen.blogspot.com

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!