Hissar!


Kommentarer
Madeleine - Mamma till Lova - Oslo

Ett år har vi hört, det kanske kan vara olika, men har fått för mig att det är fram tills dess att fontanellen växt ihop? På Lova syns det väldigt väl i olika vinklar och jag fotar inte (fy vad hemskt egentligen, men det är för att jag inte vill "hänga ut" det på nätet med bilder om hon skulle må dåligt över det när hon blir äldre) så att det syns. Men tillexempel på bilden igår så ser du att det är en bula ut på sidan? Det är oftast där ifrån jag fotar, för på andra sidan är det platt (hennes platta är ju snett så det syns mest från ena sidan). Kram kram

2011-07-18 09:38:36
URL: http://madeleines.se

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!