första natten

Är detta möjligt? Jag är utvilad, första gången på över 1år :) Leo har nämligen sovit en hel natt inatt. Visst har han sovit hela nätter innan också, dock va det ett tag sedan sist. Nu på senare tid har han fått för sig att bli matad på nätterna, MINST 2GGR. För mig är inte det okej, eftersom att jag vet om att han ej är hungrig. Så igår natt tog jag tjuren i hornen och lätt honom helt enkelt ligga och skrika. Jag gick ju självklart upp och gav honom nappen och klappade honom i pannan, efter 1h (läs 10min) somnade han om. För mig kändes det som en evighet när han låg där och skrek. Men nu sover vi alla tre här hemma gott om nätterna!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!