Campingliv & kiviksmarknad!

Lite över åtta tar jag och lilleman bussen till Ystad, för första gången åker vi buss tillsammans. Jag tycker det känns himla läskigt, men efter denna gången så kommer jag nog åka hela tiden ;). Skämt o sido så har jag inte vågat åka innan pga olika anledningar, innan tyckte jag att Leo va för liten och sen kräktes han jämnt eftersom han hade reflux. Han kräkte alltid ner mig, alla saker & sig själv, inte så kul när man ska iväg och ha en hel väska med bara kläder till oss liksom :/, nu kräker han nästan aldrig, jo när det är välling, men fortfarande inte i den mängden. Men nu är vi redo för en busstur!

Som sagt, vi åker till Leos farmor & farfar som är långliggare i Ystad, sen tar vi fyra en tur till Kiviksmarknad. Dagen kommer bli bra med andra ord. Jag kommer uppdatera med bilder när jag kommer hem.
Under tiden jag är borta så tror jag att N kommer trixa med min blogg, snällis! Kram o hej!


när lilleman låg i magen (v36+1 liggandes) :)


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!