Lång tid mellan inläggen!

Helt värdelös på att blogga, har inte så mycket att skriva om. Får väl skaffa mig en hobby? ;))

Lite senare i sommar börjar jag ju min utbildning och då kommer det komma massa inlägg, så kan ju hoppas på lite förändring i bloggen och en nystart kanske?

Imorgon ska jag vabba, Alice ska till läkaren och sedan tillbaka till dagis igen. Jag har en del ärende och arbete som måste va klart innan torsdag så det är full rulle.

Imorgon är det även tid för handledarkursen och synundersökning som gäller, skönt att komma igång med körkortet :))

Nu ska jag slänga mig i sängen, natti!


Kommentarer
Fru Flodhäst

Det var f-n på tiden!!! ;P haha


Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!