Ojdå!

Det var verkligen länge sedan jag tog mig tid att skriva här. Inte för att jag har fullt upp, nej..utan jag kommer aldrig på något att skriva. Jag menar, min vardag är ju kanske inte den roligaste saken att skriva om? Eller? :)

Idag, graviditetsvecka 15..tiden springer iväg & jag hinner inte riktigt med känner jag. Äntligen kan jag pusta ut, mitt illamående har försvunnit (peppar peppar), och hoppas att det fortsätter så här. Leo växer och snart fyller ju våran pojke 1år.

Har tusen saker som jag vill skriva, men orkar inte :) får nog bli lite bättre på det hära med att blogga.


v15, magen börjar ta form :)

Kommentarer
Emma

Wohoo!! Äntligen lite action här inne!! :D haha

2011-10-16 11:56:38
URL: http://happyworkaholic.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!