en annan ort.

Som många vet så har jag aldrig varit så förtjust i Trelleborg, jag känner verkligen inte att det är här jag vill bo resten av livet..ikke! När allt har löst sig för oss, då blir det hus i en annan ort!

Jag tycker det är jobbigt att inte trivas. Just nu har jag börjat komma in i en bubbla, då sitter jag bara inne och funderar en massa. Känner mig sjukt ensam också, dock är ju detta vanlig i en graviditet..men detta är annorlunda. Här är aldrig någon som kommer och hälsar på, himla trist!

Jag vill bara känna lycka och jag vill även kunna trivs.

Kommentarer
Emma

Jag hälsar på :(

Och du får inte flytta för då kommer jag sakna dig och lillfisen! :(

2011-10-19 17:18:27
URL: http://happyworkaholic.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!