så nu va vi här igen

snart är det jul och jag bara älskar det. Massor av tid till familjen, shopping, slå in klappar, spel & ja bara njuta av denna högtid. Ska bli kul sen när man skapar egna traditioner sen, när man själv har hus..innan dess blir det ingen jul hemma.

Igår köpte jag dem näst sista julklapparna till Leo, han har nio stycken..måste ha tio, annars är det ojämt. Haha, lite tvångstankar, jarå. Köpte en gran för två veckor sedan, den står fortfarande fin & doftar gott :) Fullt med klappar under granen, kanske borde ta en bild och slänga in?

Va och shoppade igår med Emma, blev en hel del. Jag fick med mig nytt smink hem, så nu kan jag bli snygg igen ;) På kvällen snodde jag Emma från Tias och tog en tur till IKEA. Fick med mig ett högskåp till badrummet, så nu har den gamla hyllan åkt ut (någon kommer och köper den idag), mycket fint. Fick även med mig en tallrik till Leo, så nu kan han äta utan att tallriken åker i golvet och undvika att han blir ledsen/arg.

Nå, idag ska vi först sälja lite "mög", sen vidare hem till svärmor (ja svärfar också, men han är inte hemma?), ska slänga ihop en julcheesecake där..gott gott! Sen blir det middag där för mig och Leo, pappa s ska iväg med firman på fest. Senare kommer Anna, Marie & möjligtvis Emma upp och glor film med mig. Ska även försöka fixa Annas naglar under dagen :)

Så jag har fullt upp, därför jag är uppe vid denna tiden också. Annars brukar jag få sova till 10 av min son...lyx mig ;)


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!