Långt ifrån

Jag har jättemycket jag vill skriva, så mycket som jag vill bräka av mig. Tyvärr faktiskt, så kan jag inte det..då det är en del som läser varje inlägg jag skriver. Inte för att jag är aktiv här, men när jag väl är det. Kanske borde skaffa en blogg till där bara människor jag inte känner får läsa och ge mig tips.
Det har gått så långt att jag går och irriterar mig på varje sak denna människan säger till mig, orkar inte vara irriterad på folk.

Så ja, en till blogg kommer jag att skaffa..men lösenord! Ingen i min familj, släkt eller anhöriga till mig/min sambo kommer få lösenordet..inte ens min sambo kommer få det.

Jag har ingen större lust att gå och prata med en psykolog, eller jag har nog inte tid kan man säga..det är ju inte så att jag kan ta med mig mitt lilla busfrö på samtal.

Och föresten, vart tog min egentid vägen som jag skulle ha 1gång i veckan?

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!